luni, 28 octombrie 2013

INREGISTRAREA FISCALA A BIROULUI DE MEDIATOR (http://e-juridic.manager.ro/articole/inregistrare-fiscala-mediator-13309.html)

"Persoana fizica ce desfasoara o profesie libera (activitate independenta) are obligatia sa conduca contabilitatea in partida simpla conform OMFP 1040/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, utilizand documentele si registrele enumerate de acest act normativ."
"Dupa ce fiecare mediator a primit documentele de autorizare de la Consiliul de mediere trebuie sa parcurga urmatorii pasi pentru a putea functiona cu forma de exercitare a profesiei aprobata:

1. Inregistrarea fiscala, care presupune depunerea la Administratia financiara a localitatii de domiciliu a urmatoarelor acte:
- copie dupa Hotararea CM de autorizare a formei de exercitare a profesiei, copie dupa Adeverinta sau Autorizatia de mediator emisa de CM – cate un exemplar;
- copie dupa Actul constitutiv al formei de exercitare a profesiei cu mentiunea ”Inregistrat in REFEP la pozitia nr. …..”  si stampila CM; 1 ex.
- copie dupa actul de detinere a spatiului in care se va desfasura activitatea - acelasi prezentat si la CM pentru autorizare – contract de vanzare-cumparare, inchiriere, comodat; 1 ex.
-  copie dupa Cartea de identitate sau Buletinul de identitate, 1 ex.;  
- Declaratia de inregistrare fiscala 070, 2 ex. originale;
- Declaratie privind venitul estimat 220, 2 ex. originale;  
Declaratiile se pot descarca si de pe site-ul ANAF si se depun personal, prin corespondenta sau prin reprezentant fiscal.

2. Ridicarea Certificatului de inregistrare fiscala de la Administratia financiara. Se face numai personal de catre titularul inregistrarii, in doua zile de la depunerea actelor mentionate mai sus."


http://e-juridic.manager.ro/articole/inregistrare-fiscala-mediator-13309.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu