Se stie ca atunci cand promovarea unei idei sau a unui concept nu se poate realiza la parametri superiori din punct de vedere calitativ, intr-un timp limitat, unica solutie este sa "scurtcircuitezi", sau sa aplici o "doza soc" pentru obtinerea rezultatului dorit! Cand vedem o reclama proasta facuta unui produs bun, fara a cunoaste care sunt calitatile acestuia, efectele imediate si directa influenta a reclamei asupra noastra este de a afirma ca nu vom uita niciodata acel produs! La fel si in cazul serviciilor! Iar medierea este o profesie care se poate realiza doar de profesionistii capabili sa ofere servicii de excelenta! Insa medierea este azi un produs inca netestat de piata, promovat prin campanii cu buget redus, la ore incomode, in medii mai mult sau mai putin de interes pentru marea masa a consumatorilor. Insa mediatorii pot conferi adevarata valoare a actului medierii! Cum? Prin calitatea serviciilor! Prin ingredientele ce stau la baza oricarui produs de calitate superioara! Cu cat ingredientele sunt de calitate sporita, cu atat produsul finit este mai presus de asteptari. Rezultatul nu tine neaparat de timpul in care ai reusit sa parcurgi toate etapele in procesul de construire al consensului, ci de felul in care ai ales sa parcurgi aceste etape!
Iar daca medierea se va dovedi in final, a fi un produs fara defecte si vicii ascunse, nu depinde neaparat de modul in care ALTII au promovat-o, ci in mod sigur de felul in care NOI vom sti sa ii dam substanta, de modul in care NOI vom gasi "ingredientele" ce o vor ridica la rang de profesie de sine statatoare!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu